lauantai 11. elokuuta 2012

LOVELY

Koulu starttas ja pääsin suihkimaan ensimmäiset kalenterimerkinnät mun ylisöpöllä kynällä! Joojoo, onhan toi ehkä vähän liikaa kaikkine prinsessahörssyineen, mutta piristää kivasti esim. muistiinpanojen kirjottamista..! Ja toisekseen toi kynä on just sellanen millä kirjotetaan leikekirjaan! Ostin siis tiimarista (15e?) tommosen ihan perus valkoisen leikekirjan ja tilasin parit kuvat ifolorilta. Tarkoituksena ois koota lukiovuodet noiden kansien väliin :-). 
Parit lacostet hamstrattu syksyä varten, oon ihan rakastunu noihin punasiin! Hintaakaan ei kengillä ollu paljoa, maksoivat yhteensä alle sata! Heh toi mun säästöpossu sai koulussa pientä moitetta, mun mielestä toi on iha ok.. :D!?
Eilen puoliltapäivin amppariansku suristeli lukiolle moikkaamaan kavereitaan ja tanssailemaan mun kanssa tanssikurssille. Illalla oli luvassa hauskanpitoa hyvällä porukalla, savusauna ja palju
Tulipas kunnon höpöhöpö-postaus, kun se ainut asia mitä tulin oikeasti ilmoittamaan on se, että huomenna suuntaan kohti pääkaupunkia ja Madonnan keikkaa! woopwoop palaillaan siihen, toivottavasti kuvien kera ;-).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti