maanantai 24. joulukuuta 2012

IT'S CHRISTMAS TIME

Suuuuret pahoittelut heti tähän alkuun tästä mun superpitkästä tauosta. Flickr ja Picasawebalbums ei oo oikeen ollu ystävällisiä.  Mutta, sain tänään vihdoin ja viimein ladattua nää sekalaiskuvat tänne! 
 Tänään avattiin julkalendarin viimeinen luukku. Wau, koko joulukuu menny ihan tositosi nopeesti! Pikkuhiljaa alkaa joulufiiliskin löytyä.. :)
 ♥ Mulla ois ollu iha hirveesti teille kerrottavaa ja näytettävää, mut aika ei oo vaan riittänyt. Mä oon niin onnellinen, et loma alko just  nyt. Mulla on ihan kauhee jakso koulussa ja hukun näitten tehtävien määrään. Oisin halunnu näyttää teille ihanat uudet neuleet ja uudistuneet hiukset ja vaikka mitä, mutta höh, ei sitten :-(
 Viime viikolla ahmin Bridget Jonesia ja kuurasin huoneen, asentelin lisää jouluvaloja ja virittäydyin jouluntunnelmaan harjoittelemalla rooliani joulunäytelmässä. Joulukinkkua oli yllättävän vaikee esittää....
 Angelican kanssa riehuttiin lauantaina ensin meillä, sitten kaverilla. Käytiin omassa joulusaunassa ja otettiin rennosti. Illalla oli aihetta juhlaan, koska loma ja maailmanloppua ei tullutkaan..! Heheh, hyvin sekalaisella postingilla tässä toivottelen teille kaikilllle
Erittäin ihanaa joulua!  


3 kommenttia: