torstai 17. lokakuuta 2013

I'M A GIRL WHO


LOVE SPORT
Oon löytänyt urheilemisen tuoman ilon ja hyvänolon -tunteen uudestaan. Entinen kilpaurheilun tuoma pakkorutiini, väkinäinen puurtaminen on poissa. Jokaisen salitreenin jälkeen on semmonen WAU-olo, kun kroppa kiittää ja kuittaa hyvällä, virkeällä ja entistäkin voimakkaammalla ololla. En olis ikinä voinu uskoa, että kliseinen lause "urheilun jälkeen on nii hyvä olo!!!!" toimis joskus mun kohdalla. Niin kauan ja niin paljon olin sitä tehnyt - ilman hyvää oloa. Eräänlaisena sykemittarin orjana. Ehkä oon vihdoin ja viimein löytäny just mulle sopivan treenausmuodon - kuntosalin. 

LIKE HOLLYWOODSTARS
Rakastan elokuvia. Koukutun sarjoihin. Luon jotain kaukaisia tunnesiteitä eri näyttelijöihin. Johnny Depp on ollu pienestä asti yks mun lempparinäyttelijöistä. Sen mahtava rooli Pirates Of The Caribbeanissa osu ja uppos muhun sillon muutama vuos takaperin. Pahiksissa on viehättäny aina se joku, niinkuin esimerkiksi Vampire Diarien Ian Somerhalder, Damon, vei mun sydämen. Lemppisten joukkoon mahtuu toki myös yks söpis High School Musicaleista, Zac Efron. 

PLANS HER FUTURE
Mun unelma on asua suuressa kaupungissa kauniissa kerrostalossa. Tajusin vähän aikaa sitten, ettei omakotitalon rakentaminen oo kiveen hakattua. Mulle sopivampi vaihtoehto ois ostaa asunto - vaikka sieltä hienosta kerrostalosta. Tulevaisuudelta toivon ja odotan ihania häitä, kaunista kotia ja kilttejä lapsia. 

WILL TRAVEL A LOT
Mun ensimmäisen rantaloman jälkeen aattelin, että miks ihmeessä ihmiset lähtee muutaman päivän kaupunkilomille. Mielummin makaisin rannalla ja uisin meressä, kun tarpoisin tukka putkella. Lontoon reissu kuitenkin muutti mun käsityksen kokonaan. Vaikken oo museoihminen, en sitten lainkaan, nähtävyyksien hamuaja, enkä kartan kanssa uutta kaupunkia tallaava, niin aina jokaiselle löytyy jotain. Lontoossa mua kiehtoi undergroundin käyttö ja lukuisat mulle uudet vaatekaupat, se tunnelma ja ison kaupungin vilske. Sen reissun jälkeen päätin, että jonain päivänä mä lennän Pariisiin, New Yorkiin ja Californiaan. Koska mä haluan nähdä maailmaa ja kokea uutta - enkä juurtua kannoilleni tähän paikkaan. 

2 kommenttia:

  1. Mitä lajia sä ennen harrastit? Ja olet niin ihanan oloinen tyttö ja kaunis!! :)

    VastaaPoista
  2. Ampumahiihtoa! Voi kiitos :-)))!

    VastaaPoista