sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

PAST TWO WEEKS VIA iPHONE

Mun lukio loppui kaks viikkoa sitten ja ekan "lomaviikon" tosiaan vähän sairastelin. Onneks en ollu loppuviikosta enää kipee, joten päästiin lähtemään pääkaupunkiseudulle päin viettämään Onnin kanssa meidän ensimmäistä vuosipäivääHuomenna mulla alkaakin jo työt kassaneitinä, ja aattelin et ois kiva kattoa mitä tulikaan tässä parin viikon aikana tehtyä! Oon mm. päristelly kehäkolmoselle, Lahteen ja Jyväskylään. Käynyt kirppareilla ja ihastunut uusiin farkkuihini. Ah life is good right now. 
// Jumbossa megasupernami-salaatilla //  Illallisella Amarillossa
// Alotin menneen viikon juoksukauden avaamisella. Se tosiaan tuntu siltä kuuluisalta ensimmäiseltä juoksulenkiltä.. :D // Karvainen lenkkeilytoveri, Samu. 
// Oon nauttinut pitkistä aamuista teen ja lehtien kanssa. // Aurinko ah niin ihana aurinko on ollut niin ihana ja piristäny mun lomailua entisestään. (hei jos vaikka vielä yhen ihana-sanan tähän kirjottaisin xd) Pitihän sitä nyt sitten vähä fiilistellä selfien muodossa(kin). 
Oon viimeaikoina jättänyt hiusten suoristamisen melkeen kokonaan. Föönauksen jälkeen kääntelen raudalla vähän latvoja eri suuntiin omien luonnonkiharoiden joukkoon. Tulee aika kivan näkönen kiharalookki, eiksnii! Tossa on ollu mun viime viikon vakkari asu: ne rakkaushousut ginatricotista, huivi cubuksesta ja nahkatakki h&m:ltä. Like!
Laittelin reilu viikko sitten ripsitupsuja simmuihin ns. ripsenpidennysten tapaan, ja ne on mulla vieläkin! Ihan huippua: oikeista ripsenpidennyksistä saan lähes poikkeuksetta allergisenreaktion, silmät turpoo ja muutenkin karvat hävii jo viikossa - näitä tupsuja kun pystyy pesemään huoletta ilman, että ne irtois ja siitä huolimatta, et ne on muovia(?) ne näyttää tosi hyville! Näitä on jopa luultu pidennyksiks.. Haha ja lisää ruokakuvia! Vitsi, et oon syöny kaikkia lemppariruokia okein! Tortillaa, kanasalaattia, lohta.....kebabbia....
Eilen pelattiin paikallisessa säbäturnauksessa ja tolta me näytettiin! Me erotuttiin joukosta pikkusen, sillä taidettiin olla ainoita ketkä valitsi vähän massasta poikkeevamman kuosin.. Hot or not??
 Loman viimeinen päivä käynnisty 00.10, kun Cheek aloitti keikkansa Himos Areenalla. Keikka oli jälleen kerran kaiken odottamisen arvonen. Ihana Jare - niin hyvä livenä, niin hyvä ääni, niin hyvä ottamaan yleisön haltuun. Varsinki kun se muutaman kerran katto mua silmiin ja lauloi...hih!







4 kommenttia:

  1. kuinka pitkillä lenkeillä käyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos juoksen niiiin semmosilla 30-60min, mutta kävellen aina tunnista ylöspäin :)

      Poista
  2. Hei muistatko mikä ton ravintolan nimi Jumbossa oli? Ku näytti niin hyvältä toi salaatti ja ite oon menossa Jumboon syömään täs lähiaikoina :D ja sul on tosi kivoja kuvia (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli Fazer, kolmoskerroksessa :) Hehee kiitos 8)

      Poista